Електронна картка соціального педагога Соляник Ю.М.

Частина І «Об’єктивні дані» (станом на 01.09.)


Категорія, звання, дата останньої атестації Освіта, навчальний заклад, кваліфікація, спеціальність, рік закінчення Проходження підвищення кваліфікації (заклад, напрям, дата)
Спеціаліст Вища, Харківська гуманітарно педагогічна академія, соціальна педагогіка,

Частина ІІ «Проектування індивідуальної траєкторії професійного зростання»

Рік Визначення тематики спецкурсів Участь у навчально-методичних заходах певної тематики) Підвищення технологічної грамотності Планування участі у фахових конкурсах, виставці-ярмарку педагогічних ідей, експериментальній діяльності Використання ефективного педагогічного досвіду Формулювання завдань самоосвітньої діяльності
2014 Тематичний спецкурс-тренінг “Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу” за курсом “Зхисти себе від ВІЛ” 1.Участь у науково-методичних семінарах соціальних педагогів Московського району 1.Самоосвіта 2.Спілкування з колегами через мережу Інтернет з питань підвищення технологічної грамотності 3. Опрацювання фахової літератури 1.Форми використання ІКТ під час соціально-перетворювальної роботи з учнями
2015 “Профілактика маніпулювання свідомістю”
2016 “Підвищення професійної компетентності педагогів тренерів Програми “Сприяння просвітницькій роботі “рівний рівному” серед молоді Українищодо здорового способу життя””
2017
2018 “Сучасні технології професійної діяльності соціального педагога”

Електронна картка практичного психолога Тягло О.С.

Частина І «Об’єктивні дані» (станом на 01.09.)

Категорія, звання, дата останньої атестації Освіта, навчальний заклад, кваліфікація, спеціальність, рік закінчення Проходження підвищення кваліфікації (заклад, напрям, дата)
Спеціаліст Вища, інститут післядипломної освіти Харківського національного педагогічного універсітету ім. Г.С.Сковороди, практичний психолог, 2011.

Частина ІІ «Проектування індивідуальної траєкторії професійного зростання»

Рік Визначення тематики спецкурсів Участь у навчально-методичних заходах певної тематики) Підвищення технологічної грамотності Планування участі у фахових конкурсах, виставці-ярмарку педагогічних ідей, експериментальній діяльності Використання ефективного педагогічного досвіду Формулювання завдань самоосвітньої діяльності
2014 «Організація роботи з дітьми групи ризику» 1.Участь у науково-методичних семінарах та об'єднаннях практичних психологів Московського району 1.Самоосвіта 2.Опрацювання фахової літератури 1.Форми використання ІКТ під час корекційно-розвивальної роботи з учнями
2015 «Психологічна підготовка старшокласників до ЗНО»
2016 «Профілактика маніпулювання свідомістю та запобігання торгівлі людьми»
2017 «Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі»
2018 «Корекційно-розвивальна робота при аутизмі»
Кiлькiсть переглядiв: 247