КОНЦЕПЦІЯ «НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»

Формула «Нової української школи» складається з 8 базових компонентів:

  • Нового змісту освіти, заснованого на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві.
  • Педагогіки, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
  • Умотивованого учителя, який має свободу творчості й розвивається професійно.
  • Орієнтації на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
  • Наскрізного процесу виховання, який формує цінності.
  • Нової структури школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.
  • Децентралізації та ефективного управління, що надасть школі реальну автономію.
  • Справедливого розподілу публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.

Виховний процес є невід’ємною складовою усього освітнього процесу і орієнтується на загальнолюдські цінності. Виховання винесено в окремі «заняття з моралі». Формування характеру можливе лише через наскрізний досвід. Усе життя Нової школи організовано за моделлю поваги прав людини та демократії.

Вересень адаптації першокласника

Закон України "Про освіту"

Державний стандарт початкової освіти

Концепція Нової Української школи

Нова Українська школа. Порадник для вчителя

Кiлькiсть переглядiв: 2136