• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Робота з обдарованими дітьми
Обдаровані діти – майбутній цвіт нації, інтелектуальна еліта, гордість, честь України, її світовий авторитет. Недарма видатні діячі нашої держави надавали виняткового значення формуванню розумового потенціалу українського громадянства, вважаючи, що тільки еліта може просувати суспільство й державу до висот досконалості. І наше завдання полягає в тому, щоб дбайливо плекати таланти, починаючи з найменших літ.
За умов реформування системи національної освіти, піднесення ролі творчої особистості в суспільстві значної актуальності у нашій школі набула система роботи з обдарованими дітьми. Перспективним шляхом її розв”язання стала організація такого педагогічного процесу, який започаткував методику пошуку та відбору обдарованих учнів і створив умови для розвитку їх природних творчих потенцій.
Кожна обдарована дитина - індивідуальність, яка потребує особливого підходу. Сприяння реалізації обдарування потребує організації особливого середовища, зокрема, спеціальної освіти, яка виходить, як правило, за межі навчання в звичайній школі.
Яка ж школа потрібна обдарованим? Та, мабуть, яка розвиває здібності дитини. Але цього, зазвичай, мало. Школа існує для того, аби допомогти дитині розвинути в собі здібності до самореалізації, не тільки навчити, а й створити умови, щоб дитина була готова до цієї складної й самостійної роботи.
Ідея формування творчої особистості є провідною в роботі багатьох навчально-виховних закладах. Це, передусім, творче середовище, де формуються юні громадяни України як креативні особистості, розкриття яких збагатить наше суспільство, забезпечить перспективний його розвиток. І в цьому контексті на перший план виходить організація роботи з обдарованими дітьми, головною метою якої є створення умов формування високо інтелігентної, творчої особистості.

Інформація

про співпрацю з вищими навчальними закладами ЗНЗ № 167

Форми співпраці Вищі навчальні заклади
Двосторонні угоди про творчу співпрацю з вищими навчальними закладами ХНПУ ім.. Г.С.Сковороди, НАУ «ХАІ» ім.. М.Є.Жуковського
Проведення теоретичних (лекцій) та практичних занять на базі ВНЗ НТУ «ХПІ», ХНУВС
Проведення навчальної практики на базі ВНЗ НАУ «ХАІ» ім.. М.Є.Жуковського НТУ «ХПІ»
Науково-дослідницька робота учнів-членів МАН НФАУ
Профорієнтаційна робота ХНПУ ім.. Г.С.Сковороди, НАУ «ХАІ» ім.. М.Є.Жуковського ХНУ ім.В.Н.Каразіна, НТУ «ХПІ», НФАУ, УИПА,УДАЗТ, ХНЕУ, ХНУВС

Підсумки участі учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів, конкурсі - захисті робіт Малої академії наук, турнірах та інших творчих та інтелектуальних конкурсах у 2016/2017 навчальному році (матеріали педагогічної ради, серпень 2017 року)


Школярі-переможці І (шкільного) етапу змагалися у ІІ (районному) етапі, який проводився за завданнями комунального закладу «Харківська академія неперервної освіти». У 18 районних олімпіадах брали участь 57 учнів 6-11 класів навчального закладу. Призерами визначено 10 школярів: ІІ місце – 3 учні; ІІІ місце - 7 учнів, (у 2015/2016 навчальному році було 7 призерів).

З окремих предметів найкращі результати показали такі учні:

ІІ місце:

- з фізики Трашин Денис, 10 клас (учитель Курочка В.М.);

- біології Білянська Єлізавета, 9 клас (учитель Гаєвська Л.О.);

- з географії Фурман Ірина, 9 клас (учитель Яковлєва Т.С.);

ІІІ місце:

- з математики Шенгелія Тамарі, 11 клас (учитель Галич О.Г.);

- з української мови та літератури Фурман Ірина, 9 клас (учитель Чупринін О.О.);

- з хімії Шенгелія Тамарі, 11 клас (учитель Максименко Л.М.);

- з російської мови та літератури Ткаченко Аліна, 10 клас (учитель Барляєва О.А.);

- з англійської мови Нерсісян Еммма, 9 клас (учитель Попова А.С.);

- з географії Варданян Карен, 10 клас (учитель Іваненко Н.І.);

- з обслуговуючої праці Меньшикова, Етері 11 клас (учитель Танкова Ю.В..).

До участі у науковій конференції товариства «Дослідник» було запропоновано 15 робіт. За підсумками наукової конференції товариства на І (районний) етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у 2016/2017 навчальному році було подано 15 робіт.

Відповідно до підсумкових протоколів 6 учнів посіли призові місця.

ПІБ учня Клас Відділення Секція ПІБ вчителя Місце
1 Гаджиєва Патімат Ібрагім-Гаджиївна 10 Історії Всесвітня історія Середа Марина Василівна ІІІ
2 Фурман Ірина Андріївна 9 Фізики і астрономії Експериментальна фізика Курочка Віолетта Михайлівна ІІІ
3 Тимченко Марина Ігорівна 10 Математики Прикладна математика Галіч Ольга Геннадіївна ІІІ
4 Мальцева Анжеліка Жорівна 9 Історії Археологія Миргород Ольга Вадимівна ІІ
5 Юрченко Олександра Олександрівна 9 Історії Етнологія Чупринін Олексій Олексійович ІІ
6 Шенгелія Тамарі Ємзарівна 11 Хімії та біології Медицина Максименко Лідія Михайлівна ІІ
Кiлькiсть переглядiв: 39

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.