Нова Українська школа

Освітній процес- система організації навчально-виховної діяльності, визначеної навчальними, науковими, виховними планами (уроки, лабораторні заняття, лекції, час відпочинку між заняттями, навчальна практика, походи, екскурсії, спортивні змагання.

Педагогічна взаємодія

Освітній процес нашої школи складається з різноманітних поєднань діяльності педагога та учня. Кожен з них, як суб'єкт цього процесу, має свої відносно самостійні цілі діяльності. Цілі педагогів, діяльність яких спрямована на те, щоб навчати, полягають у підготовці педагогічного процесу і його здійсненні (управління навчальною діяльністю учня, допомога у роботі, формування мотивації дій). Цілями учня, який навчається самостійно, є виконання потрібних дій з об'єктами, котрі пізнаються, та само-керівництво своєю діяльністю. Взаємозалежність означених цілей у реалізації спільної для обох суб'єктів кінцевої мети освітнього процесу зумовлює необхідність педагогічної взаємодії.
Центром педагогічного процесує взаємодія учня з навчальним матеріалом, яку забезпечує і регулює педагог. З метою розвитку своїх учнів учителі школи створюють такі умови, які спонукають школярів до самостійної роботи. Результатом педагогічної взаємодії є підготовка учня по активного самостійного опанування знань та формування пов'язаних з ними вмінь, здібностей і особистісних якостей. У процесі освіти кожна людина засвоює частину певної галузі знань, що становлять узагальнений досвід людства, накопичений суспільно-історичною практикою і зафіксований знаковими системами.

Кiлькiсть переглядiв: 4625