/Files/images/foto_dlya_m_o/1111.jpg

Креативна інноваційна особистість – мета освіти ХХI століття.

Наше життя стало безперервним процесом адаптації, і саме від адаптаційного потенціалу особистості у значній мірі залежать її успіх та можливості самореалізації.

Сьогодні дитині потрібні не тільки знання, але і достатній рівень життєвої компетентності, сформованість таких особистісних якостей, які допоможуть знайти своє місце у житті, визначитися з колом своїх інтересів та уподобань, стати активним членом суспільства і щасливою, впевненою у власних силах людиною.

Які основні риси адаптованої, інноваційної особистості і стратегії їх формування та розвитку?

Відкритість новому досвіду. Безперечно, в умовах, коли швидко змінюється світ, людина також повинна постійно бути готовою до оновлення, накопичення нового соціального та життєвого досвіду, що має сприяти самореалізації.

Педагогічною стратегією, що забезпечує формування такої риси особистості є постійне розширення рольового простору кожного учня, включення його в різноманітні види діяльності, що створює можливості для творчої самореалізації та накопичення досвіду соціальних стосунків. Сприятливими умовами для вирішення даного питання є робота у групах, яка дає можливість обрати вид діяльності відповідно до власних нахилів та уподобань.

Внутрішня свобода. Вибір учнями напрямків та завдань для самостійної роботи, гнучка система організації навчально-виховного процесу з урахуванням здібностей, нахилів, побажань учнів, можливість реалізувати себе в обраних видах діяльності є головною умовою формування внутрішньої свободи та відповідальності особистості.

Емоційна стабільність та стресостійкість. Головною стратегією формування цієї важливої якості сучасної особистості є розвиток емоційного інтелекту, вміння керувати власними емоціями та протистояти стресам, вміння здійснювати емоційний обмін під час спілкування, відчувати почуття інших, допомагати їм та самому собі у складних, емоційно напружених ситуаціях.

Адекватна самооцінка. Правильна самооцінка є основою розгортання певного сценарію життя людини. Сценарій, що формується і закріплюється у дитячому віці, стимулює процеси саморозвитку та самореалізації особистості через мотивацію досягнення успіху та усвідомлення власної мети.

Засідання методичного об'єднання

Термін виконання Тема засідання Зміст питання Відповідальні Відмітка про виконання
Серпень 2017 Координація роботи методичного об’єднання на 2017/2018 н.р. 1. Вивчення нормативних аспектів організації навчально-виховного процесу та методичних рекомендацій щодо викладання предметів у 2017/2018 н.р. 2. Корекція плану роботи методичного об’єднаннявчителів з урахуванням рішень серпневої конференції освітян. 3. Затвердження календарних планів вчителів методичного об’єднання на І семестр 2017/2018 н.р. 4. Результати держаної підсумкової атестації\ у 2016/2017 н.р. 5. Організація роботи з обдарованими дітьми. 6. Вивчення потреб учителів з підвищення рівня їх науково-теоретичної та психолого-педагогічної підготовки. 7. Виявлення, розповсюдження та узагальнення ППД Голова м/о Голобородько С.І.
Жовтень 2017 Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій. 1. Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій 2. Результативність участі учнів у І етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з математики, фізики, інформатики та астрономії. 3. Ознайомлення вчителів з результатами курсового підвищення кваліфікації. Голова м/о Голобородько С.І. Вчитель Галич О.Г.
Січень 2018 Застосування інформаційних технологій при вивченні предметів фізико-математичного циклу як засіб розкриття творчого потенціалу учнів. 1. Застосування інформаційних технологій при вивченні предметів фізико-математичного циклу, як засіб розкриття творчого потенціалу учнів. 2. Моніторинг якості знань учнів з математики, фізики та інформатики за результатами І семестру. 3. Результативність участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад та конкурсі-захисті учнівських робіт членів МАН. 4. Організація корекційної роботи з учнями, які потребують особливої педагогічної уваги. 5. Ознайомлення вчителів з результатами курсового підвищення кваліфікації. Голова м/о Голобородько С.І. Вчитель Курочка В.М.
Березень 2018 Формування самостійної пізнавальної діяльності учнів засобами комп’ютерного моделювання. 1. Формування самостійної пізнавальної діяльності учнів засобами комп’ютерного моделювання. 2. Організаційні питання закінчення навчального року. Вивчення матеріалів проведення державної підсумкової атестації. 3. Організаційні питання проведення навчальної практики. 4. Ознайомлення вчителів з результатами курсового підвищення кваліфікації. Голова методичного об’єднання, вчитель вищої категорії олобородько С.І. Вчитель першої категорії Курочка В.М.
Травень 2018 Підведення підсумків роботи методичного об’єднання та перспективне планування на наступний рік. 1. Аналіз роботи методичного об’єднання за 2017/2018 навчальний рік. 2. Річні звіти вчителів та голови методичного об’єднання щодо роботи над реалізацією науково методичної теми. 3. Перспективне планування роботи методичного об’єднання на 2018/2019н.р. 4. Моніторинг якості знань учнів з порівняльним аналізом І та ІІ семестрів. 5. Результативність участі школярів у конкурсах та олімпіадах з предметів фізико-математичного циклу. 6. Ознайомлення вчителів з результатами курсового підвищення кваліфікації Голова м/о Голобородько С.І.
Кiлькiсть переглядiв: 297

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.