Методичне об’єднання вчителів біології, хімії та основ здоров’я

/Files/photogallery/8695/Кафедра биологии.jpg

Річна методична тема над якою працюють учителі об’єднання у 2017/2018 навчальному році: «Використання педагогічних педагогічних моніторингових досліджень для підвищення якості знань учнів в системі особистісно орієнтованого навчання »

Робота методичного об’єднання спрямована на пошук та використання різноманітних сучасних педагогічних технологій, на впровадження в практику педагогічного досвіду освітян міста та України, на створення найсприятливіших умов для збереження та зміцнення здоров’я дітей, формування навичок здорового способу життя, постійне удосконалення, підвищення якості знань, умінь та навичок учнів з біології, хімії, основ здоров’я шляхом інтеграції традиційних форм і сучасних методів у навчально-виховному процесі через формування ключових компетентностей.

Основними завданнями методичної роботи об’єднання на 2017/2018 навчальний рік слід вважати таки напрями:

 опрацювання законодавчих та нормативно – правових документів із питань освіти, навчальних програм, інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання предметів;

 планування самоосвітньої діяльності відповідно до плану науково – методичної роботи школи, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів;

 вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем згідно до науково – методичної проблеми школи, участь у педагогічних радах, нарадах, педагогічних читаннях, творчих групах тощо;

 участь у міських, районних і шкільних формах методичної роботи, відвідування семінарів та відкритих заходів, вивчення ППД учителів школи та району, вивчення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних технологій;

 продовження роботи щодо:

- підвищення якості освіти шляхом застосування особистісно орієнтованих технології навчання;

- формування загальноосвітніх компетентностей учнів та життєвих навичок, яких потребує сучасне життя, умінь використовувати набуті знання для оцінки наслідків своєї діяльності у становленні до навколишнього середовища, здоров'я інших людей, власного здоров'я, оволодіння методологією наукового пізнання, обґрунтування та дотримання заходів профілактики захворювань, емоційно - ціннісного ставлення, до кожної людини, до довкілля, умінь користуватися різними джерелами інформації та оцінювати вірогідність отриманої інформації;

- удосконалення організації роботи з обдарованими та здібними учнями, підготовки їх до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, турнірах, конкурсів з навчальних предметів, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН;

- упровадження комп’ютерної підтримки викладання біології, хімії, основ здоров’я;

- виховання особистості, здатної адаптуватися у сучасному суспільстві, гідного громадянина України, носія народних традицій, патріота та захисника рідної Батьківщини.

Всього вчителів 4

Кваліфікаційні категорії:

вища категорія – 3
перша категорія-1
вчитель-методист-2

Кількісний склад за віком:
більше 10 років – 4

Кiлькiсть переглядiв: 31

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.